tisdag 30 juni 2009

Gaaaaa

Min lägenhet är såld. Det gick snabbt när vi väl fick ett bud. Vi skrev papper samma kväll. Jag hade själv bett om att få snabb inflyttning, då vi inte ville stå med 2 hyror. En vecka senare var det dags för utbesiktning, och det gick bra. 3 dagar efter det, så skrev vi papperna och jag fick pengarna, och kunde lösa mina lån. Så nu var det avklarat.

Nu till den lägenheten vi bor i idag... Den ska ombildas, och detta visste vi var på gång. Hade varit på ett antal möte, och fått en del papper, men inget om när det skulle betalas. Men i helgen fick vi i alla fall, att pengarna ska betalas senast 30 Juni. Alltså idag. Vilken framförhållningen.
Så idag ska vi till banken för att skriva papper på vårt lån, till vår lägenhet. Sedan ska det renoveras. Och just nu så e jag så trött på allt som har med lån och lägenheter att göra så jag spyr!

Jag är trött som tusan var morgon, och längtar så tills vi har semester. Vi ska jobba 2 veckor och 3,5 dagar till. Det känns som en hel evighet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för dina fina kommentarer, det värmer i hjärtat!! =) Nu är jag tillbaka i vardagen och bloggskrivandet igen=) Kramar Louise!! www.tusensolar.blogg.se

Mollan sa...

Hej hej. Jag jobbade 11-15 igår. Idag jobbar jag 12-19 och på söndag 10-16=D