tisdag 6 oktober 2009

091007

Jag hitta en klänning.Igår. På HM. Lila. Mönstrad.349 kr. Precis lagom.Nu vet jag dock inte vad jag ska ha till. Vet inte heller om botten är svart, eller om den är mörkblå. Lutar mot en svart bolero, en svart lack väska, kanske svarta skor. Ljusa strumpbyxor och lätta smycken. Fredrik ska nog ha lila slips, så vi matchar. Ska bli kul, men har redan börjat få ont i magen. Så många jag aldrig träffat förr.

Idag har jag målat, tvättat, lagat mat och nu kollar jag på tv. Längtar tills Fredde kommer hem, då ska jag få massage.

Imorgon fyller min pappa år. Pappa, han jag inte pratar med, eller umgås med eller ja han som inte bryr sig överhuvudtaget. Men varför ska jag vara som han? Så imorgon kommer han få ett blommogram. För jag är inte så kass som han. Jag bryr mig. Jag försöker. Eller nej, jag försökte. Men har gett upp.

1 kommentar:

Mollan sa...

Ha inte ont i magen! Kommer bli skitkul! Kan du inte läggaupp bild på klänningen? Eller dig själv i färdig form :)?