torsdag 1 oktober 2009

Jodå

Jag lever. Och det händer saker här hemma! Vårt badrum är nått så när klart. Spegeln är inhandlad, men ska bara upp. Sedan ska vi göra ett innertak med spottar. Men man kan säga att vi är så gott som klara med vårt badrum. Väldigt lyxigt och fint blev det. Köket är nästan också klart. Om vi då bortser från kyl och frys som kommer dne 8:e oktober... " peppar, peppar"
Lite passbitar som ska på plats men annars är även det klart. Och vi har diskmaskin!! Yes!!

Det som behövs göras i vårt sovrum är måla pass bit ovanför garderobsdörrarna. Färg ska inhandlas. Hallen ska målas i helgen, och ev ska Rasmus komma till oss. Han ringde mig idag, och fråga ifall han fick sova hos oss lördag till söndag.

Var på Ullared och mycket nöjd med den lilla resan. Fick handlat en del och hade mycket trevligt med mamma och moster.

Nästa lördag ska vi på bröllop, och jag har spenderat kvällen med Emma, och provat hur många klänningar som helst. Inget är bra. Jag vet inte alls vad jag ska ha på mig. Så jag fick inte handlat nått. Ska hem till Caroline på måndag, och kanske låna något av henne, eller så kanske jag får sy om min balklänning. Gaaa...

Nu ska jag googla klänningar..

1 kommentar:

Mollan sa...

gå in på nelly.com! Massvis med fint =)