tisdag 20 oktober 2009

Förlust mot Göteborg och en cykel fattigare

I andra halvlek börja folk bakom mig vråla. Jag vände mig om och ser en man krampa, en annan som håller huvudet uppe och poliser rusar in på läktaren. Obehagligt.
Blev inga mål för Mff, men i andra halvlek spela de bra, så jag tycker de skulle vunnit.

Min rygg gilla inte att stå upp i 90 min + paus, så jag såg verkligen fram emot att sätta rumpan på en cykel sadel. Men min cykel var stulen. Jippi!! Kallt var det också, och Fredde hade lite luft i sin cykel, så det vara bara att börja traska hemåt. Det var nog biltema märket som gjorde min cykel så attraktiv, någon hade väl kli i fingrarna. Eller ja, kände inte för att gå hem, så då klipper man upp mitt lås, och cyklar iväg.

Hade flera tröjor + min vinterjacka men ändå frös jag. Men på lunchen fick jag handlat ny jacka. Varm jacka. Mycket nöjd.

1 kommentar:

Mad sa...

Tjyvar! Jäkla hittepå!