onsdag 14 oktober 2009

Ledig Onsdag

Dagen var tänkt att börja med en tur ner till tvättstugan. Något jag sov förbi. Vakna 10.18. Skönt att sova länge mitt i veckan. Gick upp, ringde 3, som jag för övrigt är rätt trött på, men har nu sagt upp mitt abonemang, så de kommer inte störa mig mera. Åt frukost, bäddade sängen, tog det rätt lugnt. Duscha, kom ut ur duschen och fick posten. Fick ringa ett samtal till och var rätt upprörd. Men det hela löste sig rätt bra.

Stadsbussar i all ära, de är helt ok. Men att byta buss hade tagit mig alldeles för lång tid, så jag cyklade till Madde, vilket var ganska så jobbigt. Det var längesen jag cykla, och det var kallt. Men jag blev rätt så varm. Och när jag väl kom fram, svettades jag ännu mera. Vi hade en himla mysig dag, med massa skit snack, god mat och gulliga Wincent. Jag hoppas jag blir en lika bra mamma som Madde, hon gav mig några bra tips, bla att där finns tekniska prylar, som kan kolla så ett barn andas. Ja jag är nojig av mig.. Och nej jag är inte med barn. Men jag hoppas att jag en dag också blir mamma.

Cykla hem, för att bli upphämtad av Caroline. Deras renoveringen börjar se sitt slut, och de har fått jätte fint. Såg Bonde sökte fru, och skämdes. Vilka typer.. Lagom till Greys börja sov Caroline, haha, hon är för söt.

En dag full av skratt och lugn!

Har precis kommit hem, och måste måste skörda! Ha, vad man kan bli beroende.

Inga kommentarer: