måndag 29 september 2008

Äpple...

En tavla gjord av äpple. Det fick mina ögon skåda. Mäktigt konstverk.
Sedan var det marknad och en tur på österlen som bjöd på mycket sol och skratt.

Proverna har i alla fall kommit, och inget tyder på att jag e sjuk. Men varför i allsindar har jag så himla ont i min mage? Jag blir förbannad på dagens läkarvård, när de inte brukar allvar med en. Som om man söker läkarvård för man tycker om att betala dyra pengar, för att man älskar nålar och för man mår så himla bra. Det är ju precis därför man egentligen inte vill gå dit, men så förbannat måste!! Och det första doktorn frågar en idag är; Vad är det för fel på dig? Ja jo, det är ju därför jag är här, för du ska berätta för mig vad det är för fel. Och istället blir man en försöks kanin, en kanin du provar mediciner efter mediciner för att se vad som funkar och vad som inte funkar.
Aaaa jag blir så tokig, hjälp mig, ta mig på allvar!!

Inga kommentarer: