måndag 22 september 2008

Tvättmaskin, Diskmaskin!!!!

Detta vill jag ha!! Och nu med detsamma. Gärna att de ringer på vår dörr nu och säger att jag får en gratis + att de bygger till vårt badrum och kök så maskinerna får plats!!

Diska är jätte tråkigt!! Jag bävar för att använda tallrikar och dylikt, för jag vet jag måste diska!
Tvätta det är däremot väldigt skoj, härligt, underbart! Det luktar så fräsht, ja jag tycker det är kul att tvätta. OM, man hade haft en tvätt maskin. För nu har vi tvätt stugan i källaren, o vi bor alltså på 3:e våningen, UTAN hiss. Att bära ner vår tvättkorg är ett träningspass för lilla jag.
Inte nog med det, där är aldrig några tider. Missar du en, så får du vänta i 2-3 veckor innan man kan få tvätta igen!!
Men ja måste nog gå emot mig själv, och gå hem till svärmor med en påse. Så länge jag tvättar själv, så känns det ok. Jag har mer eller mindre inget val...

Inga kommentarer: