tisdag 9 september 2008

Titel ska bara få en att väcka intresse....

Fredagen! Den spenderade jag på lilla torg med fina vänner! Ett glas vin, som sedan blev två flaskor, och en aning trött och yr Emma. Upp dagen därpå för att sitta i en ishall kl 0900.
Två alvedon, två par byxor och en underbar sambo så var jag på fötter igen.

Ishallen var det ja, som senare blev en fika och sedan hem till gosiga sängen för att vila. Att man kan bli så dålig av lite vin, o en himla massa vatten.

Vid ett hämtade Caroline mig, o så bar det iväg till Willys. Handlade mat inför kvällen, då vi var hos Caroline och Jocke, och åt gott. Blev en del drinkar och ganska mycket youtube. Vid tolv kom taxin som tog oss till Slagthuset. Blandat folk, men jag kände fortfarande av bakfyllan, så vi åkte hem vid halv tre. Somna väldigt gott.

Söndagen fick jag tack och lov sovmorgon, och vakna vid halv elva. Åt mysig helg frukost, dsv inte vanliga gröten jag kokar var morgon. Kl ett, är det simning. Att Rasmus sparka mig i magen under vattnet gjorde inte min magont mycket bättre, men lilla charmtrollet fick mig att skratta hela tiden! Skönt att vi får dessa 40 min ihopa. I alla fall numera, då han blivit tuffa killen och inte alls ska pussas och kelas. Men i vattnet, då kramas han och förlitar sig helt på mig!

Både jag och Fredrik kände inte alls för att laga mat, så det blev hämte mat - fullkorns lasagne.
Och helgen avslutades så fint med bio. Arn. Väldigt väldigt fin.

Inga kommentarer: