fredag 29 maj 2009

2009-05-29


Livräddningstema på Swimmix. Barnen skulle ha kläder på sig, och om de hade, skulle de ta med flytväst. Rasmus hade mer bry med sin pyjamas som bara blev större och större ju längre tid han var i vattnet, än att lyssna på fröken. När han skulle livrädda mig, så drog han mig i håret och tryckte ner mitt huvud. Så jag började leka att jag verkligen höll på att drunkna, att jag inte kunde simma. Men det slutade bara med massa skratt. När lektionen var över, fick de ta av kläderna, för att känna hur lätt det var. Rasmus sa bara WOW!! Hahah! Barn e söta. Sedan i duschen hade jag glömt duschtvål, hade bara plockat med mig schampoo. Säger Rasmus 6 år, Har du inget tvål? Då kan du få låna mitt! Älskar det lilla livet! Och längtar så tills jag själv blir mamma!!


2 kommentarer:

Styvis sa...

Visst kommer det bli underbart för dig att bli mamma. Räkna dock inte med ett så perfekt barn som Rasmus, han är verkligen 1 på 1000 :-)

Anonym sa...

It's in point of fact a great and helpful piece of information. I am happy that you just shared this useful information with us. Please keep us informed like this. Thank you for sharing.
My homepage ... Cheap villas in Bodrum