tisdag 27 november 2007

05,45

Gick jag upp imorse. Trodde jag skulle vara jätte trött, men jag kände mig förvånansvärt pigg! =) Hämtade upp Anita halv sju, fortfarande mörkt ute.
På vägen till jobb, säger Anita, " Kan du slå av larmet" Och jag bara neej... oj..
Men när vi kom dit, så hade någon redan stämplat in, så vi kunde gå in utan problem.

Jag och Anita tränade en 45 min, och duschade, för att sedan börja jobba vid åtta. Skönt att man tränat innan jobb, och inte behöva bry sig om det efter jobb. Känner mig fortfarande väldigt pigg, men tröttheten kanske kommer krypande om en stund....

------------

Idag ska jag i alla fall börja på viktväkarna.
Ja jag är inte fet, men jag är lite mullig, och detta måste bara bort. Mamma och moster går där, så jag ska i alla fall gå dit och ge det en chans.

+
att jag måste träna mer.

Dåliga Ni är på att kommentera =(

1 kommentar:

Anonym sa...

Consummatum est --Cura, ut valeas!