fredag 2 november 2007

Det vankas helg....

Oj det var inte igår.
Såren förökar sig som bara den, frågan är om pencilinen var för svag för mig. Aja, jag ger det helgen, och om de inte ger med sig får jag ta en sväng till doktorn.... igen!

I onsdags mötte jag upp Lojse vid HM - hörnan för att köpa ett par nya jeans. Lite ångest, för när jag har varit där förr, har inget gått på mig. Och jag kan ju inte kalla mig fet, men inga jeans gick på mig. Men jag traskade fram till försäljaren och bad om hjälp. Stuprörs jeans var inte att tänka på, och ville kolla på lite baggy jeans. Försäljaren drog fram ett par stycken, men jag fastnade för ett par mörka, lite veckade i fickorna, jätte fina. Hon valde storlek, och yes, de passade!! =) Och gratis dessutom, eftersom jag hade ett presentkort i fickan!

Lojse hittade också ett par, fast de var lite dyrare än vad vi trodde. Både hon och jag höjde ögonbrynen, då expiditen sa 900 kr!! Hahah, vi som trodde alla jeans kostade 400 kr hos dem. Aja, de var skit snygga, och jag tror hon behåller dem.

Sedan var det ju så klart Bönder och Greys i vanlig ordning. Caroline kom osså hem till mig och vi 3 satt fint placerade framför tvn med choklad pudding!! =)

Igår vart jag hemma hos Caroline, vi gick en lång runda, sedan handlade vi mat på Greek Way, lät super gott det jag valde, men blev lite besviken. Sedan åkte vi till Carolines Jocke, och gav han mat, och passa på att titta hur det går till att tapetsera. Och jag och Caroline fick hur många ideer som helst till den lägenheten, varför skulle en gammal tant med rulator få bo där, när jag kunde ha bott där!? Haha!

Idag e det kort dag på jobb, härligt! Åker snart till farmor för lite vin och mat, sedan idol, och en mysig soffa! Imorgon e det simning, men jag ska bara titta på imorgon, och sedan ska jag o lillebror mysa, göra en pumpa och bara vara. Söndag ska jag äta hos mamma, min andre lillebror kommer hem. Så det blir trevligt att se honom med.

Ja nu är Ni nog uppdaterade!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeansen sitter säkert Utmärkt på dig ;)) Låter som en riktigt Mysig helg du har framför dig , blir avundsjuk =(( Kram