tisdag 13 november 2007

Herregud, det var inte igår.

Dags för lite uppdatering, eller vad säger Ni?

Vad har hänt sedan sist?
Ja visst ja, jag var och kolla på blomsterutställning. Blommorna var så himla fina!

Började i tänka i banor, som kanske florist, kanske flytta hem igen, så jag klarar det ekonomiskt. Men det gick snabbt över igen. Har bott själv för länge, för att jag ska kunna bo ihopa med mamma igen!

Veckan gick rätt så fort, besök hos farmor och Mollan och Lojse på Onsdagen.
Och vipps så var det fredag, en helg då jag skulle "passa" min kusin. Stephanie är 18 år gammal och jag skulle bo hos henne hela helgen, för hennes föräldrar skulle på spa.

Fredagen började med handling på Willys, för att sedan laga mat, och kvällen avslutades med lite kareoke och snöö. Som dessvärre försvann lika kvickt.

På Lördagen var det full rulle. Vi var bjudna på min brors och Emelies gemensamma 20 års fest.
Jag vaknade 0800 , begav mig till Ica och sedan Vellinge Blomman. Halv tolv hoppade jag in i duschen.

11,50 var jag på väg för att hämta Malin, som skulle sminka mig och fixa mitt hår!
Det var svart och vitt tema, och även sminket gick i dessa nyanser. Blev jätte fin! Tack Malin!;-)

14,45 var vi klara och på väg ner till Patrik för lite fördrink.

17,30 körde pappa oss till festen.


04,00 somnade jag ganska gott på kudden efter 3 liter vitt vin!!

Ni kan ju föreställa Er hur mitt huvud kändes när jag vaknade 13,30 söndag morgon.

Men så roligt jag hade!!

Söndagen var så mysig. Middag hemma hos farmor och farfar.
Bryssel kål och brunsås. Jammi!!! =)
Pappa vart ju även där, och fick 2 par kallingar av mig och lillebror M.

Ha det gott. Ska försöka uppdatera med jämna mellanrum ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter ju Trevligt! Antar att det va en seg start på Söndagen men ack va söt du måste sett ut =))

Anonym sa...

Hallo Emma! Har det hänt något trevligt i veckan då? ;))

Emma sa...

Hallo! Vem är du anonyma som undrat hur min vecka varit? Man måste ju skriva namn ;-)