onsdag 21 november 2007

Lunch

Hallå!!
Eftersom jag inte har någon ro i kroppen att äta lunch i 45 minuter, tänkte jag spendera resten av min lunch, med att uppdatera min blogg.

I fredags var det som sagt mys hemma hos Lojse, med Mollan. L hade gått på en utbilning gällande alkhol, där hon fick en väldigt intressant folder om just alkohol. Rätt inressant faktiskt. Men herregud, det jag reagerade på, vart där här med när man dricker alkhol, o blir då betydligt snyggare, modigare och bättre, skulle vara ett varnings tecken på alkoholism.
Det betvivlar jag, vem känner inte sig snyggare när man dricker sprit?! Sedan att fotona visar annat, ska vi inte tala om. Man känner sig i alla fall betydligt snyggare. :)

Fick snällt sova över hos farmor och farfar, då jag inte alls hade lust att köra in till malmö när det var mörkt. (ja jag är jätte mörkrädd )

På lördagen var det full rulle. Upp tidigt, hälsa på pappa en sväng, för att sedan åka till Mormor, ja givetvis graven. Men det är ju där min mormor kommer att vara resten av mitt liv. Satte mig ner, lade en kras och pratade med mormor. Faktiskt skönt att sitta vid stenen.

Hem till mamma, för att hämta upp mamma och lillman. Det vankades simmning. Och han var lika duktig som vanligt. Han vågade göra byterkulla ;-) rakt ner i bassängen!!

Hem till mamma igen, fika och sedan bege sig hemåt. Gjorde mig i ordning och tog bilen till Anita, och hem till Lina på inflyttningsmingel . Vi körde lite tidigare för att hitta parkeringsplats, men efter 15 min sa jag till Anita, att hon fick hoppa av. Så letar jag vidare själv. Jag fortsatte pendla runt, runt. Men jag hittade INGEN parkeringsplats!!! Jävla malmö rent ut sagt!!!

Och Ni som känner mig!? vet att jag har ett fruktansvärt humör, så det slutade med att jag körde hem och satte bilen. RIngde taxi, och en timma försenad stod jag hemma hos Lina. Var så arg, så arg!! Men lite bål och trevligt sällskap gjorde mig genast gladare!!

När klockan var runt tolv, och emma var lite rund under fötterna begav jag mig hem till Kalle, Mollans kompis, som bodde ett stenkast därifrån. Lina och hennes vänner skulle ut, och då jag är mer eller mindre yngst, kunde jag lika bra gå hem till K.

Hade säkert kommit in om jag gått med dem, men helg innan löning är ingen höjdare. Bättre att skylla på åldern då! Haha! Inget illa menat...

Söndagen blev det tvätta av, och städning!! Hela lägenhet sken och kläderna luktade vanlij!! =)

Ännu en ny vecka, nya tag! Ännu fler turkar och förhoppningsvis mindre problem!!

Sköt om er!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det verkar ju Vart en trevlig helg ;) du hade med trevligt sällskap oxå