fredag 16 november 2007

Jahapp, då vart det helg

Min helg:
* En tur ut till systemet för att införskaffa mig lite dricka till morgondagen, då det vankas inflyttningsfest hos L.
* Hem till farmor och farfar för att äta en god fredags middag, för att sedan bege mig till Lojse med Mollan och se idol.
NANNA
*Upp tidigt och se på min lilebror som går på skridskoskola, hem och hämta badkläder- Simskola.
* Hem och sova, göra mig iordning och sedan åka till L.
Sedan vet jag ej hur kvällen blir, men lovar att uppdatera.
NANNA
* Tvätta, för hela slanten. DÅ min korg är överfylld med lakan och handdukar sedan jag var sjuk, och behövde byta lakan och handdukar varje dag. De ni, jag önskar inte min värsta fiende detta!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som Ännu en Livsfarlig Helg för dig Emma ;(( Lär ju knappast ses ...