måndag 26 november 2007

Nu har jag halkat efter lite... igen

SHit, redan måndag igen. Och snart får jag julpynta!! Längtar så tills jag får sätta upp mina ljusstakar, klä granen och baka julgodis =)

Helgen var hekstisk. Men ack så mysig. I fredags kom jag från jobb en halvtimma innan, och körde ner till Vellinge, för att hämta lilleman på dagis. Han blev så glad att se mig, härligt!

Sedan bar det av till systemet, vilket Rasmus tyckte var si så där skoj, men efter en stor stor godis påse på Ica vart han glad igen. Hem till mamma, laga mat, äta, somna gott till Idol.

Daniel åkte ut!! Har fortfarande inte förstått hur han kunde åka ut! Herregud!!
Jaja, Amanada är fortfarande kvar, så det e bra.

Klockan ringde sju på morgonen och kl nio stod jag på limhamns ishall och tittade på när lilleman åkte skridskor. Han e så duktig!! =)
Efter den träningen åkte jag, mamma och lilleman till mobilia, för att handla present till mamma och fika. O jag fick välja julklapp. Så jag får helt enkelt glömma vad jag ska få, men gud vad glad jag blev för den!! =) Mamma fick i alla fall ett smyckeskrin.

Hem för att äta lunch, sedan körde jag och Rasmus till simskolan, där Rasmus farmor och sambo kom och kollade. Han var lika duktig som vanligt! Efteråt basta vi, tankade, hämtade kläder hos mig, ner till Lojse o hämta tårtan hon hade bakat!
Sedan var det hem, sova en stund, KALAS!!
Släkt kom, och sedan bidde det sängen!

Söndag var det byte till vinterdäck som min kära far hjälpte mig med. Efter det var det kalas igen, hemma hos moster!

När klockan var åtta , slog jag mig ner i soffan, och njöt av att vara själv.
Men Rasmus är så underbart mysig, så all denna stress, det var det värt.

Trött som en tok, men här sitter man, fram för datorn, och telefonen ringer i ett!! Underbart!!

Inga kommentarer: