torsdag 28 maj 2009

2009-05-28

Man kan fråga sig varför jag vill springa? Det är egentligen så himla tråkigt. Det gör ont precis överallt, och det är verkligen trist. Men, jag sprang som ni vet med fredrik, och jag klara det. Sedan sprang jag igår, själv. Och jag klara även det. Det var tack vare väldigt väldigt mycket vilja. Det var bara att intala sig själv, jag klarar detta. Du klara det förra gången, då klarar du det igen. Jag kollade för det mesta ner i marken, för då såg ja ju inte hur långt det var kvar. Och jag klara det.
Och tro det eller ej, Fan vad kul det var!!! Det var så härligt!! Fint väder, solen sken, kände mig så himla glad att jag gjorde det! Nu ska jag springa på, 3 ggr i veckan, min lilla runda på 1 km.
Mitt mål är, att kunna springa 2,8 km, ett varv runt pildammarna, innan midsommar. Och jag är så peppad!!

2 kommentarer:

Mollan sa...

Kämpa på kämpa på! Vi kan springa ihopa sen när jag flyttar till Malmö, vilket är på fredag och lördag =) Bara peppa Mp3:n med grym musik så går det mycket lättare =D

Mad sa...

JAG HATAR att SPRINGA! Men samtdigt e det en sjuhelsikes bra träning för kroppen!

Var i stan brukar du hålla hus? Kanske ska planera att vi stöter på varandra;)