söndag 17 maj 2009

Underbara födelsedag!!

Fredrik hade gjort klart för mig att jag skulle få sova länge, han skulle åka och stor handla och han skulle fixa allt för kvällen. Men jag vakna 8,20!! Trodde inte det var sant!! Älsklingen gav mig världens kram, och jag fick present!! Ett par tuffa shorts med hängsler, örhänge, halsband och en klänning - Tack. Försökte verkligen somna om, jag vände på kudden, vände på täcket, la mig på Fredriks sida, jag vände hans kudde. Jag gick upp på toa. Och sedan kände jag bara NEJ!! Jag kommer inte somna om!! Gick upp, börja diska upp disken som stod i vasken. Och ingen Fredrik kom hem. Ringde och efterlyste honom, och han hade visst fullt upp. Hade en mysig frukost ihopa, sedan åkte jag iväg till Burlöv och Ikea, i spö regn. Ganska van, brukar regna 16 Maj.

Fredrik fixa allt till kvällen, halv fem kom svärfar och skulle hjälpa oss att förflytta mat, och allt till lokalen. Det vankades släktkalas och 18 personer i vår tvåa blir för trångt.
Kvällen blev jätte bra!! Dessutom var det Schlager, som tur var fick vi in dansk tv1, så vi kunde se det! Men detta året, jag är inte nöjd! Vad är det för bidrag? Är Norge så bra, så dem förtjänar att vinna? Eller vann han för att han är från Vitryssland, eller det har med fiolen att göra? Jag kan bara inte förstå hur de kunde vinna? Turkiet var bättre, Island var bättre. Gaaa!! I all denna ilska under kvällen, så sa jag rakt ut: Nej nu e det sista gången jag ser detta!! Aldrig mer! Vad e det för skit!! varpå min sambo var snabb att svara: Oh lovar du?! Hahah!! Så ja nästa år blir det ingen Schlager!!
Fick många presenter, och var supernöjd med allt! Dessutom har jag världens världens bästa pojkvän! JAG MÅR SÅ BRA!!!

Inga kommentarer: