måndag 25 maj 2009

Mandoo

I fredags åkte mitt hjärta och spela innebandy. Jag låg hemma i soffan, och mådde sådär. Kom dock inte på om jag hade ätit något jag inte tål, eller om jag var stressad eller om jag bara hade ont. Det behöver ju inte vara så att jag ätit nått jag inte tål. Men det var och är väldigt mycket på jobb just nu. När han kom hem åkte vi och hyrde film och handla godis. Filmen var jätte dålig. Kommer inte ens ihåg vad den heter. Lördagen fick jag sova ut, och Fredrik fick tvätta. Sovmorgon, vakna vid halv elva, och tvätten var nästintill klar. Sprang ner till Ica och handla frukost. Tog det väldigt lugnt hela helgen, sedan vid halv sju åkte vi ner till stan. Åt god mat och dryck på Mandoo. Underbart väder och bara Fredde och jag.

Nu gör jag pizza bullar!! Är så hungrig just nu!! Och så ska de jäsa och ha sig! Inte nog med att de ska jäsa 30 minuter innan man kan kavla degen, sedan ska de jäsa 15 minuter när man kavlat degen och sedan ska de jäsa ytterligare 30 minuter när jag har lagt på vad jag vill ha på! Tråkigt!

1 kommentar:

Mollan sa...

Klart vi ses på lördag=D Då är jag Malmöbo igen och så blir det fäääst!