torsdag 14 maj 2009

Hemnet.se

Vad fann jag? Vad fann jag på denna underbara sida av hus, lägenheter, sommarstugor/kolonier?! Ett hus!! Ett hus som var så fint! Topp klass, fräscht! Dock inget uterum, men grund så där så småningom kan bli ett fint uterum!! I vellinge finns denna skönhet! Nära till väldigt mycket, nära till motorvägen som tar oss in till stan, till jobb, till svärmor och svärfar, Henke och Emma. Nära till nästintill hela min släkt. Närhet till dagis, till badhus. Närhet till skola, till gymnasium! Närhet till Henriksson/Sandell med katt! Två våningar, nyrenoverat! Det som inte faller mig i smaken är kanske framsidan. Men det är ju invändigt som är viktigast!! Visning på Tisdag!! Behöver jag säga att jag längtar?? Behöver jag säga att jag låg hela natten och tänkte på hur man kunde möblera? Hur ett barnrum skulle sett ut. Och tro det eller ej, jag låg och tänkte på ute platsen, ett uterum till Fredrik, kanske ett hockeymål, som han kan skjuta slagskott!! Ja då var man helt såld igen!!

Inga kommentarer: