onsdag 7 juli 2010

Crazy bananas...



Idag har det varit mycket på jobb. Jag är helt slut i rutan. Telefonen har ringt från 07.50 till 1800, mailen har bara ramlat in, en efter en. Går man på toa, har man 15 nya mail i inkorgen. Chaufförer som stått i luckan och velat ha hjälp. Men det är så skönt, att jag har insett att jag kan bara göra mitt bästa. Det måste man, i det jobb jag har. Det är när man har kommit till den gränsen, som man kan älska sitt jobb. Jag är bra på det jag gör. Och om 18 arbetsdagar får jag nya utmaningar. Samma bransch. Annat företag. Nya möjligheter. Jag gillar när jag får lära mig saker, utvecklas. Ska bli kul att börja 23/8. Innan dess ska jag ha 3 veckors semester.

Idag är det projekt "klippa-Sagas-klor". Hon är inte jätte nöjd när man gör det. Men det måste göras. Hon fastnar i allt. Kan inte vara skönt för henne heller. Och det är absolut inte skönt för hennes matte och husse, som hon river då och då.

Och vet ni vad? Huset blev inte vårt. Nej. Överraskade? Inte jag, inte ett dugg. Bitter? Nja, det får jag väl erkänna dårå!!

1 kommentar:

Mad sa...

JA! Vi vill träffas! Snart =)
När kan du??
KRAM