torsdag 22 juli 2010

I natt sov jag inte alls mycket. Ett billar har tjutit mer eller mindre hela natten. I intervaller. Jag trodde först det var vår bil, men efter ha väckt Fredde, fick jag bekräftat att det inte var vår.
Imorse när jag kom till jobb var jag så svettig. Man kanske ska duscha på jobb istället? Inte så lockande. Men dock inte lockande att kanske lukta svett varje dag, om jag fortsätter cykla. Men det är gratis motion. Och det gillar vi.

Igår hade jag bokat in mig på ett pass spinning, men då jag själv tycker att jag cyklar flitigt, tyckte jag det var lite overkill att ta ett pass spinning. Så jag avboka. Tänkte jag tränar Pump imorgon. Som idag. Men vad gör jag? Jo jag avbokar. Idag mår jag inte alls bra. Ryggläge för mig hela kvällen, och jag hoppas Fredde vill laga selleri soppa när han kommer hem.

Nu ska jag klicka hem lite kläder på HM.se

Tjingeling !!!

2 kommentarer:

Mollan sa...

Vad för kläder :)?

sandra sa...

hej igen.
ja, för 2,6 får ni det- så skippar vi visningar + budgivning...
men vi ska inte titta på hus för än på måndag...
:)
kram