torsdag 8 juli 2010

Torsdag

Veckan har gått himla fort,och det är redan Torsdag idag. Imorse när vi körde till jobb, och stod och väntade på att det skulle bli grönt vid ett rödljus, gick där förbi en väldigt smal tjej. Ok, jag vill vara smal, men inte alls så smal. Det var äckligt. I alla fall, denna tjej hade ett par skitsnygga converse, som jag också vill ha. Det får nog bli nästa månad. Denna månad har vi så mycket utgifter, så man helst vill krypa under täcket.

Imorgon är det kalas för Sandra. ( pappas camillas barn)
Innan dess skall jag försöka hitta nått fint till henne, jobba, ha jour, och förhoppningsvis kommer vi i ok tid.

Fick ett mycket trevligt samtal från mäklaren idag, så jag ser ganska ljust på framtiden. Snart är det vår tur!

3 kommentarer:

Caroline sa...

Klart de är! :)

Mollan sa...

Det är finare att ha rumpa och bröst tycker jag :) Sen borde du fokusera på det som är bra med dig själv sitället för att vilja bli smal! ;) I höst kör vi igång träningen på riktigt när jag har fast schema, och du är på g igen :) Hur är det med magen?

Annelie sa...

Fiiiina skor. Jag såg en tjej på stranden igår, hon var jättesmal (sjukligt smal) men hon hade ett par jättestora silikonbollar så det såg jättekonstigt ut. Jaja anteckna du, hahaha =) kram