söndag 11 juli 2010

Klibbigt värre

Det har varit varmt i helgen. Och jag fick den knäppa iden att vi skulle cykla till Vellinge. Då Freddes cykel är på lagning, blev det att han åkte rullor. Så på sommarens varmaste dag cykla/åkte vi rullar 3.2 mil. Och det känns i rumpan kan jag lova. I Vellinge grillade vi hos mamma och anders + mina båda brödrar. När vi cykla / åkte rullor hem var det tack och lov mycket svalare.

Idag har vi varit på stranden. Och jag har badat för första gången i år. Det var så skönt. Så när jag nu redan var i farten, passade jag på att bada ytterligare en gång. Avslutade dagen med en isglass i skuggan. Att cykla den lilla biten ner till stranden kändes ordentligt i rumpan. Shit, är man så dåligt tränad. Nu är det fanimej allvar. För nästa sommar skall jag inte se ut så här. Den saken är klar.

För en liten stund sedan knalla det till ordenligt här, och sedan öppna himmeln sig. Men regnet var så välkommet. Nu ska jag se fotboll. I pausen ska jag ta en iskall dusch.
Imorgon är det jobb, och om 15 arbetsdagar har jag semester.

Tror Ni bläckfisken Paul har rätt??

1 kommentar:

Mollan sa...

Cykling på onsdag 17.30 och Pump på torsdag 18.30 :) Ska du med?