tisdag 20 juli 2010


Idag cyklade vi till jobb. 8 km. 1.6 mil fram och tillbaka. Härligt! Jag mår bättre i magen, men inte helt ok. När vi cyklade hem idag, cykla vi genom stan vid filmstaden, och jag vill egentligen bara stanna i stan, dricka ett glas vin och bara njuta. Men det får bli till helgen.
Nu har vi ätit kvällsmat, fick bli mackor idag, då jag trodde jag hade tagit ut lövbiff från frysen, men det visa sig vara köttfärs. Och vi åt köttfärsås igår, så jag kände inte alls för nått med köttfärs idag igen. Så det blev mackor. Vi åt även glass med jordgubbar. Nu är jag trött. Jätte trött. Och jag har fått en finne precis under näsan. En innebrännare. Hela näsan är sne.. Not nice!
Men bara 10 dagar tills jag ska ha semester!

2 kommentarer:

sandra sa...

hej hej.
idag har vi pratat med en mäklare...
vi kommer att lägga ut vårt hus så småningom. vi vill veta vad vi kan få för huset. men är ni intresserade så kan vi absolut tänka på er...
kram sandra

sandra sa...

hej.
ja, vi kommer att lägga ut vårt hus- visning kommer det bli i början av augusti...
vi vill ju försöka få lite mer än utgångspriset på 2395000 kr...
kram sandra