söndag 18 juli 2010


I fredags kunde jag gå ifrån jobb redan halv fem, kändes underbart. For ner mot Vellinge, och satte upp partytältet hemma hos fam. Sandell/Henriksson. Hjälpte Caroline, mest tog jag hand om Alwin. Lille hjärat. Vi beställde mat, och njöt i deras trädgård. Jag somnade sedan i deras soffa, när vi såg film. Jag är jätte kul en fredag kväll, efter ett glas vin...

På Lördagen var det dop. Klockan 1300 i Håslövs Kyrka. Allt var så himla fint. Sedan var det middag i deras trädgård. Vädret var toppen. Vi stannade hela kvällen. Och jag är så glad att jag fick vara med om detta. Att jag har världens bästa vänner. Och sambo.

Idag har jag städat garedroben, och nu väntar jag bara på att Fredde ska komma hem.
Ikväll blir det mys söndag. Och imorgon ska vi börja cykla till jobb. Och jag ska åter igen ta tag i min träning. Yeah!!

1 kommentar:

Mollan sa...

Hell yeah :) Låter bra, har fredrik haft någon träningsvärk sen i torsdags?:)