måndag 9 februari 2009

Jag vill ha

Värme och sol!! Massa massa sol!! Inte grått och tråkigt! Jag vill inte frysa och vara trött hela tiden. Idag var jag peppad, idag skulle jag träna!! Men så blev det inte... Eller jag kan ju fortfarande ändra mig om jag vill, för jag hinner. Men hmm,... nej det blir nog ingen träning idag. Jag känner att jag inte orkar och har heller inte tid. Det ska vikas tvätt, och detta ska läggas in, toaletten behöver städas och så även köket. Jag kan riva ner lite tapet till, boarden ( hmm, hur stavas det egentligen) ska bort.. Så jag har att stå i!!

Igår var det kalas, och lillebror blev väldigt glad för ballonger, cd-skiva och lego. För han har ju absolut inte lego!! Hela rummet var fullt med lego, och allt skulle byggas direkt. Och så klart ska ju Fredrik bygga med honom. 23 personer blev vi till sist, ett himla sorl, men i det stora hela var det mycket trevligt.

Inga kommentarer: