torsdag 12 februari 2009

Om det nu inte händer nått oförutsätt på Fredag den 13:e

Så är det ju Alla Hjärtans Dag på Lördag. Googla lite på det ämnet, o där stod massa historia, om vart Alla Hjärtans dag kommer ifrån. Intressant. Mycket intressant.
Men i dagens läge är alla hjärtans dag en dag då vi ger rosor, presenter till den vi håller kär. Vår Valentine... Och vad tusan ska man handla? Ska man handla nått? Tänker tillbaka på förra året, då hade jag köpt sex tärningar och massa massa choklad i en påse, där det stod; Specially for you! SÅ typiskt alla hjärtans dag!!.... Fredrik hade lagat en mysig middag till oss, men då han spela match dagen efter ( om jag inte minns fel) och vi bodde isär, fick jag inte sova över hos honom.
Så vad gör man detta året då? Struntar i det helt? Vi är i och för sig bort bjudna, så det blir nog mysigt så länge jag är med Fredrik. Behövs inte mer än hans närhet. Så är jag nöjd!!

Inga kommentarer: