måndag 2 februari 2009

Rasmus 6 år!!

Grattis Lillebror!!!! Tänk att du redan är 6 år!!
Hoppas du får en jätte bra födelsedagen! Så ses vi på söndag!!



Tårar, skratt och hårda ord. Ja gud vet vad som sades den dagen, då jag fick reda på att jag ännu en gång skulle bli stora syster......

Tårar, skratt och hårda ord! Men det var det värt. För utan det hade jag inte haft Marcus och dig Rasmus. Och ni är 2 brödrar jag inte skulle byta ut för någonting här i världen!!

taget ur mitt tal på Rasmus dop

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är inga problem..Måste dock ha dina inlogg uppgifter för att kunna fixa och trixa..

Sen kan jag kanske få lite info om vilka färger du gillar? Någon färg du ogillar? Vilken stil diggar du? Ja ge mig en mini feed på va du tycker om och inte tycker om så jag vet var jag ska börja..;)

Anonym sa...

absolut..made_madelaine@hotmail.com..har redan pulat lite med en smakprovsheader med bilder från facebook..kan maila den till dig så kan du säga va du tycker..