torsdag 12 februari 2009

Vilken suprise..

att jag inte träna!! Nej jag träna inte! När jag kom hem, börja jag plocka undan i vanlig ordning! Sedan ändra jag våra annonser på blocket. Vill bara bli av med våra gamla möbler, så vi kan få vita fina möbler till vår fina fina tapet som snart skall upp på väggen!!
Vi säljer två lack hyllor, som man kan ha stående eller liggande, en vit och en i ek. 100 kr styck.
Sedan har vi ett lack bord, även det för 100 kr. Sedan en byrå, jätte söt sådan. Som hade passat utmärkt i ett flickrum, med massa rosa detaljer. Men då vi inte ska ha barn än, och den bara är i vägen, säljer vi den för 200 kr. Någon som är intresserade??

Sedan tog jag på mig massor av varma kläder, då det hade snöat!! Och var riktigt riktigt kallt.
Gick bort till IcaMaxi för att handla kvällsmat, men framför allt knäckebröd. Att gå dit i rask takt var inga problem, lite musik i öronen och det var jätte härligt. Värre var det på vägen hem, då jag även då ville gå i rask takt, men med 2 ica påsar. Det var tungt! Var så varm när jag kom hem!! Men det var skönt att röra på sig! Sedan laga jag mat, tonfisk lasange. Sedan var den dagen slut! Och nu är det torsdag, simmning och imorgon är det fredagen den 13:e och jag har jour. Undra hur det kommer att sluta!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte va skrockfull! Kommer du på AW sen?