söndag 6 september 2009

Fan vad bra du är Zlatan!!

Vi hade bokat bord på Bakfickan för att äta och se matchen. Men efter typ 20 minuter la tv:n av, den som jag och Alexandra kunde se. Vi satt så dumt, så vi kunde inte vrida oss, så vi blev rätt irriterade. Vi stannade i alla fall halv leken ut, då Fredrik och Marcus såg. Hem till oss, och se andra halv leken, och dricka drinkar. Trodde det var kört när det blev 1-1 på straff i 80:e minuten typ.Men Zlatan gjorde mig så så glad. Nu ska de bara vinna de andra matcherna för att komma vidare.
Efter matchen spela vi " Med andra ord" och det blev både tårar och skratt. Kul hade vi.




















1 glas vin och 3 drinkar, och man mår skit idag. Gick en promenad nyss och lämnade filmen vi hyrde i fredags ( den jag inte såg, eftersom jag somna) och nu ska jag ta itu med tvätten.

Inga kommentarer: