tisdag 8 september 2009

Oh yes!!

Igår var vi en vända på Ikea, för att handla inredning till vårt städskåp. Och tro det eller ej. Den var slut. Nej men så förvånad jag blev. Och inte heller kommer den komma in, innan de flyttar till Svågertorp. Vilket min så förstående sambo kunde förstå. Men jag blev lite irriterad. De flyttar till Svågertorp 21 oktober. Innan dess blir det ingen inredning till vårt städskåp. Men det går ingen nöd på oss inte. hmm..

Vidare mot Golvpoolen för att inhandla mer kakel, då vi inte vill stå utan, när vi väl ska kakla köket, bättre man har för mycket än för lite. Man kan alltid lämna tillbaka det man ínte använder. När vi ändå var där, passa jag på att fråga Bjelle om han hade nått skåp, max 15 cm djupt, högskåp. Och det hade han!! 16 cm djupt men det gick bra det med. Oh yes!! Äntligen har vi hittat vårt skåp! Så om allt går som det ska , kommer det på Torsdag.

Fortsatte mot Ilva, där jag hade sett en spegel 30 x 50 cm. Perfekt tänkte jag. Men då var ju inte ramen inräknad. Så jag är lite osäker på om det blir för mycket, för stort. Så det tål att tänkas på. Vill inte köpa nått, när jag inte är helt säker. Fredde fick under tiden jag var på Ilva, och Bauhaus slipat sina skrillor. Och sedan blev det åter igen mat i kiosken. Jag vill att vårt kök ska bli klart nu! Fan vad trött jag är på snabb mat!

Inga kommentarer: