tisdag 15 september 2009

Idol

Helgen gick bra, det var inga större problem att passa katt och hus under 3 dagar. Gucci var himla snäll, så det gick jätte bra. Var inne i stan med mamma och anders, för Rasmus hade hockey träning. Fredrik var iväg på match, som de vann med 2-5. :) Försökte hitta en ny dammsugare, men jag är inte bra på att shoppa elektroniska grejor kände jag. Det viktigaste för mig är att det är bra sug, den är lätt att hantera. Men sedan priset och vad för finesser de ska ha, är jag lite osäker på. Ska dra med mig Fredrik en dag, så vi får köpt en ny, det behövs. Vår börjar svika nu, efter allt bygg damm.

Matade katt och tömde kattlåda. Farmor hämtade upp mig. Vi började sy gardin till kök och jag sydde upp 4 par byxor. Åt kyckling med brun sås och potatis. Kokta morötter, blomkål och lingonsylt. Behöver jag säga, att efter alla dagar med kiosk mat, att detta var så himla gott?!

Fredrik anslöt vid halv åtta, och vid elva åkte vi hem till huset. Söndagen sov jag till halv ett, kan kanske berott på spikmattan sa fredrik. För jag brukar inte sova så länge. Vaknade panikslagen när Fredrik sa; Nu kan du inte sova längre, klockan är halv ett. Söndagen fixade vi lite i lägenheten och nu är det ny vecka.

Caroline har fixat biljetter till Idol, så den 27 november ska vi till Malmö arena! =)

Renoveringen går väl sisådär. Jag vill inte ropa hej, när det ändå skiter sig. Så när det väl är klart, då kommer jag meddela detta. Och bilder kommer läggas ut.

Lunchen är nu slut! Hejdå!

Inga kommentarer: