onsdag 2 september 2009

Ta mig, prova mig, köp mig!!

Lunchen bjöd på en tur på Burlöv Center. Ligger nära och bra vid vårt jobb. Slipper köra upp i stan och trängas. Och allt är samlat på ett och samma ställe. Skulle egentligen inte köpa nått, men Annelie fråga om jag ville med. Och jag är inte svår. Det blev 2 tunikor på VeraModa. Gick och strosa lite på Burlöv, försökte släppa all stress, gick in en sväng på Lindex. Drogs till stället " Rea på rean". Och där hängde dem. De bara skrek till mig, "ta mig, prova mig, köp mig". 79.50 för ett par snygga kostym liknande byxor! Satt perfekt. Så det var ju bara att lyda och köpa dem.

Är nu hemma, och har slipat fönster och dörr i köket. Det jag inte gjorde igår med andra ord.
Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Googla på högskåp till badrummet. Trött är jag, och jag har inte riktigt ork eller lust att göra nått mer än att ligga i soffan. Finns inte så mycket jag kan göra själv i lägenheten. Det ska målas och spacklas, men inte förrän dörröppningen är fixad. Garderoben ska justeras, och det kan jag inte riktigt göra själv.

2 kommentarer:

Styvis sa...

Låter som du börjar bli hockeyänka " jag slipar, jag köper, jag, jag...... " Härligt med aktiv karl ! !

Mollan sa...

Öhhh vilket meck du har att göra med! =P Vi kan ses i nästa vecka kanske.. Har fullt upp idag, och imorgon jobbar jag dag på gymet och kväll på subway, likadant på lördagopch söndag jobbar jag på subway! PUH!