fredag 4 september 2009

Vi fortsätter vår jakt på möbler.

Jobba över. Det gör jag alltid känns det som. Bara massa flex timmar får man med. Igår fick vi jobba över, och hann därför aldrig till Golvpoolen och handla ytterligare kakel, då vårt troligtvis inte kommer räcka. Men som tur är har man kontaktar så Bjelle lägger undan en kartong till oss.

Istället gick bilen mot Svågertorp för att hitta några badrumsmöbler. Hitta ett spegelskåp, men den var i fel färg. Gick runt hela Bauhaus och ingen som kunde hjälpa en. Blev rätt less, men handla i alla fall handtag till våra innerdörrar och fästen till garderoben ( som vi fick bygga om )
Bilen styrde vidare mot K-Rauta. Fredrik hitta nya knoppar, fästen eller vad man ska kalla det för, till våra fönster i köket. Tuffa var dem. Jag hitta ett spegelskåp. Men inget pris. Frågade personalen, men det var ju så klart ett set, både underskåp, ho och spegelskåp, och inte kunde man köpa spegelskåpet separat. Hmm.. Så jag och Fredde bestämde oss för, nu blir det bara en vanlig spegel ovanför handfat. Ett större högskåp där vi kommer förvara allt som har med badrummet att göra. Dock inte handdukar. Blir kanske billigare så, och jag slipper jaga upp mig för vi inte hittar nått skåp.

1 kommentar:

Gabriella sa...

Haha okej, ska skärpa mig *L* hoppas allt är bra med dig? kram Gabby