tisdag 1 september 2009

Svärfar...

Jag ringde svärfar, han kom hit på 5 minuter. Så nu är allt under kontroll igen. Men nu är jag så himla rädd att det ska skita sig igen. Så nu tror jag att jag bara ska sätta mig ner i soffan, och äta glass idag igen. Äter glass och godis, det är vad jag gör när det går emot en. Som om man behöver det? Ger ju en bara ytterligare ett ämne att beklaga sig över. Att man är tjock..

Positiv.. Positiv. Det blir bra... Så bra.. Vi har ju trotts allt fått vår bänkskiva. och svärfar har sågat hål till vask och spishäll. Han har även satt på handtag på alla våra luckor och skåp. Det blev jätte bra. Vilken tur att jag har fått så underbara svärföräldrar. Och att jag får leva resten av mitt liv med deras otroligt fina son! Fredrik är det positiva i mitt liv. Det må hända att typ allt går emot en, nu när vi renoverar, och kanske även då vi inte renovera. Men Fredrik är och kommer alltid vara det positiva i mitt liv, som gör mig glad!

Inga kommentarer: