fredag 26 oktober 2007

10 favoriter:
Färg: Röd och Grön
Mat: Inbakad fläskfile.
Band: Westlife... ja förlåt..
Film: 10 Orsaker att hata dig
Bok: 10.31 i Kao Lak
Sport: Fotboll
Årstid: Vinter!!
Veckodag: Lördag
Glassmak: Vanilj
Tid på dygnet: 21.00

9 för tillfället:
Humör: Ganska bra..
Smak: Coca Cola
Kläder: Grå mjukisbyxor och vit tröja
Bakgrund: Nattduksbord
Nagellack: Pärlemotippar
Tid: 19.13
Omgivning: Tvn o jaa
Irritationsobjekt: Mina munsår =(

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Jag kommer banne mig inte ihåg...
Screen name: Emma, kort o gott...
Husdjur: Kanin Snuffis
Piercing: Öronen
Förälskelse: Jonas! Haha
Musik: Carola
Bil: Mujan
Kyss: Alexander, o jag var så himla rädd jag skulle bita honom... =/

7 senaste:
Cigarett: en timme sen =(
Mat: Kyckling med pommes och sallad
Dryck: Coca Cola
Biltur: Ner till Hölle
Kyss: Pass...
Spelad låt: pass..
TV-program: Betty

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Inte vad jag vet
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja, gymnastradan för länge länge sen.
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: För tajta
Mat: Revben, blodpudding
Musik: Dem man inte kan sjunga med i...
Dryck: WISKEY
Personlighetsdrag: Falska

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Sov
Du kan höra just nu: Farmor
Du inte kan leva utan: Min familj
Du gör när du har tråkigt: Städar

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mamma, farmor och Henkan
Du tycker om: Jag kan inte välja 3 som jag tycker om.... Tycker ju om fler..
Du inte gillar: Pass

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe Latte
Vår eller höst: Vår

1 önskan:
Pass

Inga kommentarer: