måndag 15 oktober 2007

Måndag...


Då sitter man här framför tvn, hur pigg som helst. För en timma sen vart jag jätte trött!
Måndagar är dagar, då jag spenderar lillebror-Emma tid. Dessa måndagar är precis införda, men de få gånger vi setts har det varit på vanningen.



Men lillebror ville inte alls bada idag, han ville bara spela Tv spel, vilket jag tyckte var ganska trist. Men till slut så åkte vi och titta på mamma och Anders, då de tränade gympa.
Salen var fylld med människor av alla de slag;

Tränade kvinnor
Otränade män
Den sminkade
Den super svettige
Den late

Och den late är nog jag själv! Men för 20 kr åt gången, funderar jag starkt på att träna minst 2 ggr i veckan. Jag är rätt bra på att bestämma mig, men sedan har jag svårt att verkligen göra det. Aja, jag ska allt visa att jag inte är så lat!

Nej om man skulle sova............

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig Läsning =))