torsdag 25 oktober 2007

Vad vore onsdagen utan...

BÖNDER och GREYS!!!??

Efter en jätte jobbig dag på jobbet, ja det mesta skiter sig hela hela tiden, körde jag hem till Mollan. Och jag säger bara en sak, hatar att leta parkeringar. Jag verkligen avskyr att köra runt, runt, runt och runt. Och alla är så dåliga på att parkera så där är drygt 2 meter mellan varje bil, precis så där lagom, för att en annan bil inte ska komma in där emellan...AAA blir tokig!!

Men efter många runder, så hitta jag en långt långt borta =(

Hemma hos Mollan bidde det läsning av Sydsvenskan, kolla lite Las Vegas till LOjse kom.
Då gick vi ner till AGs och handlade mat.
För mig blev det nudlar. Jag var så himla sugen på nudlar, och det var verkligen super gott. Haha!!

Lojse åt sin egen hemma gjorde spagetti Carbonara.
Och Mollan åt bagel med creame cheese.

Sedan bidde det lite kakor, lite glass och snacks osså....

Och så klart Bonde söker fru och Greys Anatomy.
Var hemma runt halv tolv, och sängen var mysigare än vanligt, då jag var så så trött!

Haj

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysigt kan jag tänka mig att det va i sängen ! Nudlar är ju oxå gott ibland ..... kram