tisdag 23 oktober 2007

Heeees

Synd om lilla mig, låter som jag tuggat krita. Rösten kommer och går. Och jobbet gör det ju inte mycket bättre, då telefonen ringer i ett. Bunkrat upp med läkerol o te med honung, även testat varm choklad. Inget hjälper. Bara att härda ut helt enkelt.


På lördag är det Halloween på Mazarin. I lördags var det si så där på Mazza, men eftersom det är Halloween och man får klä ut sig funderar jag och Mollan på att gå. Vi ska till Buttricks och få insperation senare ikväll. Ska bli skoj!

Glömde berätta i gårdagens inlägg, att jag har redan planerat min nyår. Jajemän.

Jag ska upp till Åre!! Ska bli så himla härligt att fira nyår med Engo, och eventuellt Mollan.

Har lovat och lovat att jag ska komma upp, men plånboken har dessvärre sagt nej. Men nu ska den inte få bestämma mera, jag ska helt enkelt dit!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Krya På Dig ;)))) även om rösten är Helt OK..... ändå