fredag 26 oktober 2007

Em ledsen

Jag har fått munsår.
Jag är kanske känslig men jag mår så dåligt över detta. Grät imorse för jag såg ut som tusan.
Har inte bara ett, tro inte det nej jag har två. 2 på munnen!! Har riktigt svullna läppar.
Och pricken över i:et är att jag även fått ett under ögat, jajemän, eftersom jag har pillat på dem på munnen, o sedan kliat mig i ögat!! Lovely!!

Jag vill knappt gå utanför dörren som jag ser ut. Jag har aldrig haft så mycket finnar, och har väldigt fin hy, om jag får säga det själv, så när nått sånt här händer mig blir jag jätte ledsen.

Stack iväg på lunchen idag, köpte Anti. 2 mg för 99,50 kr!!?? EN liten liten liten, jätte liten tub för 100 spänn!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan bara hålla med , är som persika =)))) Statliga monopol har vett att ta betalt... kram

Anonym sa...

Stackars Emma! har såren gått bort nu? Jag var på apoteket idag och köpte Anti för jag hat två på gång, min hy är också cp just nu.. Är du och jag någon typ av själsfrändar som går igenom samma skit?? haha man börjar ju undra..

Puss /KimseVimse