onsdag 24 oktober 2007

Har Ni aldrig....

Varit så sugna på nått, så där jätte jätte mycket, och sedan när du väl bestämt dig för att köpa/laga det, så sket det sig!?

Jag var i alla fall, i Måndags kväll, hur sugen som helst på en kebab tallrik, med friterade pommes, och vitlöks sås. Riktigt fett, men ack så gott + jag var sjuk och då får man faktiskt unna sig nått. Eller håller Ni inte med?

Så jag tog på mig 3 tröjor, min dun jacka och mössa och vandrade ner till Pizzerian på hörnan.
Och till min stora besvikelse bidde det ingen Kebab Tallrik, så jag slog till med en Kebab Pizza, för det skulle kanske smaka nått så när lika, MEN NEJ!! det smakade urk och krispig pizza botten var inte alls som krispiga pommes.... =(

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter illa =) Älskar själv kebab favoriten just nu Batman=kebabpizza med pommes och sås! mums men ack va brallorna blir små Kram ;))