måndag 22 oktober 2007

Sammanfattning


Ja helgen var faktiskt bra!
På fredagen var det mys med tjejerna, massa popcorn, lite chips och dippa. Och härligt att se Emma igen.
Alla var rätt så trötta, så kvällen slutade redan vid 11 tiden, då jag ställde mig och diska. Jag antar att jag inte är så populär hos mina grannar. Men om de säger nått, har jag också nått att invända på. Än så länge är det ingen som har klagat på mig. Peppar, peppar...

Vaknade rätt så sent på lördagen, hämtades av mamma och lillebror och sedan bar det av till simmskolan. Rasmus blir duktigare från gång till gång, och slänger sig rakt ut i bassängen.
Men min hand är guld värd, då han är på väg upp från botten. Bara för att veta att jag är där.

Efter simmningen var det dags att bege sig hem till mammsen, där det vankades kalas för min andra bror. Som vanligt är min mamma super stressad och tror inte hon ska hinna med allt. Men det gjorde hon, tänka sig! Rasmus och jag hjälpte henne byta värmeljus, i alla ljusstakar. Och vår mamma har inte en ljusstake, hon har kanske 40... nja kanske lite överdriv, men det är hur många som helst.....

Hade fått för mig att jag skulle ha min lila tubtopp på mig, och just i lördags skulle den bråka med mig. Tog en halvtimme att få upp blixtlåset, och nej den var inte för liten. Det hade jag erkänt.
Efter ett glas rosè vin, 5 dooleys, 2 drinkar och gud vet allt, var jag på väg in till Malmö, för att mötas upp med Emma och Mollan.

Mollan bjöd på vin och vid tolv satt vi i en taxi på väg till Mazarin.

Efter en kebab vid tre snåret, gick jag vidare till Swing In. Haha. Vad tusan skulle jag där att göra. Så efter en halvtimma satt jag i taxin hem igen.
Somna rätt gott och vakna med en himla panna värk och jätte jätte ont i halsen.


Söndagen spenderades hemma hos mamma.....

Ja så var min helg i korta drag...

1 kommentar:

Anonym sa...

Verkligen läckert Motiv =))
Synd man inte satt i den soffan
Puss