torsdag 18 oktober 2007

Äntligen....

Har han släppt taget! Äntligen är jag fri.

Gårdagen bjöd på mat, greys, fotboll och bonde söker fru, hemma hos Lina.
Som nyss flyttat, till en jätte mysig lägenhet, en Lina-Lägenhet.

Men innan jag hitta en parkeringsplats, och när jag väl hittade en, så hade jag ju såklart ingen P-skiva, så L fick komma ner med penna och papper, så det redde sig till slut!

Och den vanlige godis skålen stod framme. ;-)
Härligt, tjock men ack så lycklig! haha

Det blev även en del prat om killar, om inredning och ångest! Haha! Som vanligt!

Tro det eller ej, men jag försov mig idag igen. Jag förstår inte varför jag inte vaknar av min väckarklocka, kan det bero på mina nya dun täcke? som är så underbara! Klart man inte vill gå upp. Dessutom är det jätte jätte mörkt ute... Usch!

Och pricken över I:et.
Anita skulle åka med mig till jobbet idag, och detta glömde jag!! När jag kör in på parkeringen på jobb, super glad för att jag hann i tid, trots mina dun täcke, satt jag själv i bilen. Jag glömde henne!!! Så det var bara att backa ut, och köra och hämta henne! Förlåt!!

Snart är det helg, härligt! Veckorna går så himla fort, kanske ska börja tänka på julklappar redan?

I helgen blir det idol med flickorna, kalas för broren och utgång. Och antagligen får jag träffa Engo som är hemma från åre!! =)

Snälla Håll tummarna, att min helg blir bättre än mina vardagar..
Haj!

Inga kommentarer: