tisdag 16 oktober 2007

Ångest....

Idag är det en sån dag man helst av allt inte vill ha. Försov mig imorse och hade nog inte vaknat om inte mamma ringt!
Och när man väl kom till jobb, sket sig mer eller mindre allt. Jag hade inte varit där mer än 1 timme, förrän jag sa till mina kollegor; Nu vill jag hem!

Men jag gick inte hem, nej för emma kan inte släppa jobb, inte ens när man lämnat stället.
Utan jag tänker på jobb 24/7.....

Nybliven singel är jag med, vilket jag för det mesta av tiden, tycker är helt underbart.
Men idag skulle jag behövt en stor varm kram....

Men det här med killar och ex och så där.... När man gör slut, så gör man slut. Vad är det som är så svårt att förstå med det?? Och varför förstår man inte, Jag vill inte ha med dig att göra, jag kan inte vara tillsammans med dig, för jag mår inte bra. Vad e det som är så svårt att förstå??!! Hur kan detta uppfattas fel?

Nej man ringer dag efter dag, och ber en säga att det är slut! Till vilken nytta?! Det är lika mycket slut en måndag som en lördag!!

Och igår pep det till i mobilen.... Ett annat ex. Jag träffade i och för sig han ute i lördags. Jag ville bara vara snäll, säga hej, thats it. Men nej, han skickade ett sms, där han mer eller mindre förklarade hur hans liv såg ut idag, och hur glad han blev att se mig. Och om vi kunde vara vänner.. Herregud!! Fick knappt säga hej till han, utan att hans förlovade spärra ögonen i mig. Nej tack.....

Fy vad bitter jag är!! Men är så himla himla trött på att vara ledsen, att hitta killar som behandlar en som skit. Och ännu värre är det med killar som behandlar en som en trofe....

Nej gud vad härligt med singel livet!! Glada minnen, som lillebooo säger!!!

Imorgon, Imorgon, då hoppas jag att jag vaknar upp med ett leende på läpparna,.... Håll tummarna för mig!!

Inga kommentarer: