söndag 28 oktober 2007

En helg, full av skratt!!

Fredagen bjöd på god mat och mys med farmor och farfar. Farfar ville ju tyvärr inte se Idol, så jag fick snäll flytta in till lilla tvn, då den stora är hans. haha
Somnade ganska gott i soffan, och farmor fick mer eller mindre skaka liv i mig, så hon kunde bädda.

Vaknade rätt tidigt på lördagen, begav mig hemåt för att tvätta. Vilket inte är så himla lockande.
Ringde Mollan för att kolla så outfiten var klar. Dräkterna var i one size, och var lite orolig om den skulle passa mig, då den satt tajt på M, men den passa!! =)

Mollan hade även fixat fjädrar, guldiga handskar och ciggarett förlängare. Haha!! Vi var så himla fina. Bra jobbat M!! Bilder kommer.
Kvällen började rätt tidigt, var på förfest på Mazza redan halv tio, där det serverades gratis champange! Sedan blev det drinkar efter drinkar, och när klockan var runt tolv, var M trött och hungrig, så det bidde det kebab tallrik, och sedan hem till kudden.
En tidig kväll, men ack så bra!! + jag fick sova 8 timmar =)

Idag var vi på Hilton och åt Brunch med girlsen.
Sååå mycket mat, sååå gott!! Man ville äta hur mycket som helst, men man blev så mätt.
Nu sitter jag och Lojse hemma hos mig, och kollar greys!

1 kommentar:

Anonym sa...

Rolig läsning igen !
Intressant med listorna ! Jag Njuter Hoppas det kommer flera

;)