tisdag 30 oktober 2007

Livet e bra kul

Har jag inte ont i halsen, har jag problem med andningen. Har jag inte ont i magen, har jag utslag i huvudet. Om man inte visste bättre, skulle man kunna tro att jag var inbillnings sjuk. Men jag e faktiskt sjuk, det sa ju doktorn.
Det var inte herpes, utan något mycket värre. Fick pencilin och en salva. Så jag ska nog bli fin igen.
Tråkigt bara, att man har klippkort på vårdcentralen. =(

Måndagen gick fort, först jobb, sedan en stund hos doktorn, och sedan hem till mamma för att äta och vara med lillebror. Lilla livet hade huvudvärk, och jag e ju så svag för hans hundögon, så vi åkte och handlade glass. Sedan bytte vi om till pyjamas och mös i soffan under hans täcke. Han somnade sött med tummen i munnen!

Stannade kvar hos mamma, och vaknade med två hundar rusande upp i sängen.
Ytterligare en dag på jobb, för att sedan åka till L och göra vid naglarna. SÅ nu e man hel igen.

Så nu sitter man här, hemma i sin lägenhet, ensam.
Jag e så dålig på att vara ensam. Skit tråkigt är det. Ingen att tacka för maten, eller som säger att maten är god, ingen som zappar mellan tv kanalerna, ingen som håller om en när man fryser. Ingen som räddar en om där kommer bovar, och ingen som kramar en när man e mörkrädd.

Förlåt att detta blev så negativt. Skyller på vädret! Haha, vill ha snööö, vitt, mysigt! Jag vill ha jul, jag vill ha julgran med vita härlig kulor och massa glitter.
Massa tomtar och krydd nejlikor, och baka jul godis!! Wiiiihiiii!! =)

Inga kommentarer: