onsdag 5 november 2008

Aerobic Dans

Visst låter det himla kul?? Eller hur?! Det tyckte jag och Engkvist med!! Så vi planera in detta igår!! Louise hängde med på, och även Frida. Så fyra vänner skulle pröva denna träningsform Aerobic Dans! Vi var rätt tidiga, en halvtimma innan det börja. Lite döö tid, lite mer tid att bli nervös, lite mer tid att prata om var vi skulle stå, eller hur det kunde vara med dans och aerobic...


Frida ville stå långt fram så hon kunde så, men vi andra ville stå så långt bak det bara gick!! Varpå jag berätta för Engkvist att även längst bak är där speglar!!
Passet börja o titta på Engkvist var inte att tala om, hon kämpa så för att inte hålla sig för skratt!!

Snurrar, hopp, lite skaka på rumpan!! Lite attityd!! Haha!! Vi fyra stod längst bak, och yra rundor!! Efter 30 min satte Louise sig ner, då hade hon fått nog!! Hon blev så sur och ville inte alls mer!! Hennes kommentar efter, " Lite pms på detta, och jag hade börjat böla! " haha!!

Men vi andra kämpa på, man blev ju svettig!! Men herregud!! Noll koll, noll minne!! När andra snurra, då stod jag och titta på andra hållet. En gång snurra jag, då stod Engkvist och dansa!!

Men några fler gånger av detta så kanske man kan hänga med ett helt pass! Än ger jag inte upp! Frida var också på. Men Engkvist och Louise skulle verkligen inte gå på det mer!! Haha! Söta!

Så med Engkvist och Louise ska jag träna BodyCOmbat och BodyPump!!

Sedan bar det av och storhandla!! Handla aldrig när du är hungrig!!! Godiset var lockande!! Men det blev i och för sig inget godis, bara massor av mat!

Efter X file, så somna vi båda gott, jag och mitt gryn!! Utan dig vore jag INGENTING!!

Inga kommentarer: