måndag 10 november 2008

Malmö AKut!

Där var jag och min sambo söndagsmorgon!!
Fredrik skadade sin fot för några dagar sedan. Och det har inte gett med sig. Så jag följde med honom till akuten. Kom in rätt fort, sedan var det väntan, röntgen, väntan, o tills sist fick vi svar att det var en ordentlig stukning, och han bör vila. Men ingen vila för min sambo!! Envis en!! Nej då, han skulle spela match, men efter 2 perioder gick det inte mer!! Så glad att det inte blev värre i alla fall!!

Ingen simning blev det för mig heller, inställt. Istället for man hem och städade som bara den!! Allt för att inte tänka på att det var farsdag!! Denna dag ska man vara med sin far men jag ville inte åka hem där!! Jobbigt är det!! Tänk om man bara kunde prata med honom om det!! Tänk om jag bara hade kunnat säga vad jag känner, vad jag tycker!! Men varför ska jag?! Varför märker han inte det själv?!

När lägenheten var fin nog, gick jag ner och handlade en flottig hamburgare. Somna lite i soffan, tog en lång varm dusch, mötte upp Fredrik vid åtta, handla fruktsallad, och mös senare framför Tropic Thunder!! SOm för övrigt var en välidgt konstig filM!!

Inga kommentarer: