måndag 24 november 2008

Fotografering, middag hos mamma, simmning och hockey

Japp, jag har hunnit med en del. Fick inte sova ut denna helg heller, men helt och hållet mitt eget fel. Men i lördags morse for jag upp, in i duschen, värmde lite bullar till frukost. Gjorde mig så fin jag kan bli, väckte min kärlek, o sedan när även han var klar åkte vi till fotografen. Över 130 bilder togs, o de blev så himla fina. Värda var enda krona. Men vi får inte dem förrän imorgon, längtar!!

Sedan var det hem, ta det lugnt och sedan var det frissan. Blev bara lite toppar, och lite mer frisyr. Skönt att få bort det slitna, syns dock inte att jag har klippt mig.

Sedan hem, äta lunch, och vila. Sedan var det kalas. Vila efter hamburgare är ingen höjdare. När man vaknar känner man smaken i hela munnen, o illa mår man. Uppsvälld, ja fy tusan :(

Kalas blev det i alla fall, fondue, och mamma blev glad för sin present. Blev även kladdkaka, och kort spelande och vin för min del.

Söndagen var det simning och hockey match, där Lund Giants vann!! =) Härligt!! Och vet ni vad?? Fredrik kom ut och pussa mig efter matchen, vid rinken. Var man stolt eller vad? Det gjorde min kväll!!!

Inga kommentarer: