måndag 10 november 2008

Aldrig mera Ullared

06,15 ringde klockan, for upp, på med kläderna, bredde lite bullar som vi kunde äta i bilen.
Satte bilen nere i Vellinge. 07,30 åkte bilen mot Ullared. Några toastopp på vägen, eftersom min mage är den bästa!!! =/

10,00 var vi uppe i Ullared, och 12,30 var vi inne på Ge-Kås!!! Fy tusan, 2,5 timme kö bara för att komma in!!! Komma in!! Fattar Ni!? Bara för att komma in!! Jag ville bara hem när jag såg kön, det ville Fredrik och Anders med. Men mamma mena på, har vi kört 22 mil, så ska vi banne mej stå i kö tills vi kommer in.

Väl inne kunde man inte röra sig! Roffa åt mig rengöringsmedel, julpapper, schampoo, allt vad jag kunde komma åt!! Lite tanke var det dock bakom det som stoppades i vagnen! Sedan skulle mamma och anders kolla kläder till Rasmus, så då tog jag och Fredrik oss vidare mot damavdelningen. Hitta ett par tröjor, underkläder, koftor, nån sjal. Dock ingen väska eller skor!! Alla väskor såg väldigt plastiga ut, kändes onödigt att handla bara för det var billigt. Fortsatte in på inrednings avdelingen! Kaos!!! Tur jag hade Fredrik med, annars hade jag aldrig klarat det!! Jag fick panik!! Där var så mycket folk!! Roffa åt mig ett kalenderljus. In på smink, nagel avdelningen, 4 nagellack bidde det!! Det är ju inte det att varje kund har 1 vagn!! Nej de har 4 vagnar... VAR!!! Sjukt!!

Mötte tillslut upp Anders och Mamma. Begav oss ner mot elektroniken. Där hitta Fredrik skivor, och det var stort sett allt han handlade till sig själv, o inte ens dem får han ha för sig själv! Haha!
Men tre pack strumpor handla han med!

Sedan var det 1,5 timma i kassan innan vi fick betalt!! Puuuhh!! Kalaset slutade dock bara på 1390 kr. Tyckte jag var väldigt bra!! Mycket nöjd är jag!

Och med facit i hand!! Aldrig mera Ullared!!! Fy tusan!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Glöm inte att jag köpte vasselin också.